Wonen, welzijn, service en zorg

Zalné Wonen biedt een woonomgeving die u in staat stelt onderdeel van de samenleving te zijn. Doel is zelfstandig te blijven wonen zo lang als mogelijk en wenselijk is. Uitgangspunt is uw welzijn. Kleinschaligheid en sociale binding zijn hierbij de leidraad. 

Seniorenhuisvesting is meer dan een comfortabele plek om te wonen. Zalné Wonen heeft een goed georganiseerd pakket aan diensten en zorg.

Naast het basisservicepakket kunt u, op afroep en tegen kostprijs, gebruikmaken van aanvullende dienstverlening als huishoudelijke- of technische hulp, postbezorging, klaar maken van lunch / ontbijt, boodschappen- en wasserijservice.
Ook hebben wij twee luxe logeerkamers voor uw gasten en een recreatiezaal waar allerlei activiteiten worden georganiseerd. Hier vindt u ook het biljart en een mooie vleugel.

In ons servicecentrum bieden de volgende organisaties hun diensten aan:

Toch zorg nodig?

Thuiszorg regelt u via de huisarts of de wijkverpleegkundige. Zij vragen de zorg aan bij de zorgverzekering en regelen daarmee ook uw indicatie voor zorg. Huishoudelijke hulp regelt u via het WMO-loket van de gemeente. U kunt ook gebruikmaken van de dienstverlening van de huishoudelijke hulp van Zalné Wonen. Deze ondersteuning betaalt u zelf.

Servicevereniging

Alle eigenaren en bewoners van een appartement zijn lid van de Servicevereniging (SV) en verplicht om het basisservicepakket af te nemen.

Het basisservicepakket bestaat uit:

  1. tuinonderhoud;
  2. onderhoud algemene ruimten, installaties en gezamenlijke inventaris;
  3. glasbewassing buitenzijde en binnenzijde algemene ruimtes;
  4. schoonmaak algemene ruimtes;
  5. de levering van water in de appartementen;
  6. centrale communicatiemiddelen;
  7. volledige administratie voor de VvE en de SV;
  8. afrekening individuele verwarmingskosten;
  9. medewerkers voor de dienstverlening waaronder locatiemanagement, administratie, schoonmaak- en onderhoudsdienst, secretariële ondersteuning;
  10. gebruik van de logeerkamers, tegen kostprijs;
  11. dienstverlening bij activiteiten en festiviteiten;
  12. assurantiekosten, waaronder de glasverzekering, ziekteverzuimverzekering personeel en inboedelverzekering kantoorinrichting en gemeenschappelijke ruimten;
  13. twee maal per week ophalen van PMD, papier en glas.

Het basisservicepakket is voor eigenaren/bewoners verplicht tegen een “all-in” prijs. Als een appartement leeg staat komen deze kosten voor rekening van de eigenaar.

Zalné Wonen

Weteringpark 7
8025 AM Zwolle

T. 038 453 46 23
E: info@zalnewonen.nl

Appartementen
Contact